Komentáře

1 Petr Šnajdr Petr Šnajdr | 27. listopadu 2005 v 22:57 | Reagovat

Už se mě více lidí zeptalo proč si myslím, že to tak je a jak jsem to myslel s tím císařem. Tak ať to nemusím psát po ICQ pořád znova :-)

Nejdříve proč císař nemá šaty.

Představte si loď, která pluje po řece. Na ní stojí člověk a volá: jedemé, jdeemé, pořád kupředu a dááál ... a jak tak volá tak ho voda pořád nese a on volá a voda ho nese...

I když se pohybuje, fakticky stojí pořád na místě.

Pokud jde o to proč to tak je:

Tato otázka by chtěla mít podrobněji zpracovaná data. Tohle je tak tak dostačující pro nějakou rozvahu, ale v zásadě jako nejdůležitější vidím toto:

1. Seznam - pohybuje se dost blízko u hranice svého potenciálu. Zásadního posunu lze dosáhnout již jen příliš velkými investicemi.

2. Centrum - nízká úroveň strategického marketingu tj. produktový vývoj bez marketingu a koordinace s obchodem.

3. Atlas - naprosto minimální produktový vývoj, produktová stagnace, tady se prostě nic důležitého neděje

To jsou nejpravděpodobnější důvody, které cítím intuitivně. Až budu mít zase chvíli času tak si to rozeberu více na základě fakt.

2 korepetycje korepetycje | Web | 28. května 2015 v 14:24 | Reagovat

Minimálně poslední měsíc je v grafu zkreslen vstupem Seznamu do NetMonitoru. Ačkoliv jsem to zatím podrobněji nezkoumal, předpokládám, že při podrobnějším rozboru tam také žádný posun nenajdu.

3 green green | Web | 28. května 2015 v 14:25 | Reagovat

great information I found here

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.